Online bij Katern: MVO in Japan

Osaka / rooftop urban garden

Hoewel ik het hier al weer heb gehad over een volgende werkreis naar het Oosten, ben ik momenteel nog druk bezig met het opvolgen van gelegde contacten en opgedane kennis in Tokyo toen ik daar in mei was. Want dat was een erg succesvolle week, dus daar wil ik juist veel mee gaan doen in Nederland.

Door te laten zien wat er in Japan speelt op het gebied van MVO en duurzaamheid (zoals duurzame stedelijke ontwikkeling, waar ik gisteren ook over schreef) hoop ik ook aan een Nederlands publiek te tonen dat hier interessante dingen gebeuren en dat er raakvlakken liggen voor Nederlandse organisaties.

Maar waar laat je dat zien? Bijvoorbeeld via de (nog relatief jonge) site Katern: Japan waar vandaag mijn eerste artikel over MVO in Japan verscheen. Binnenkort verschijnt deel 2.

Leave a Reply

